22 Mart 2015 Pazar

aa Nedir Nasıl Oynanır?

telefonların ekranları bozulsun dıye yapılmıs dahiane oyun. ynı ekibin uu, ff, rr, th, ao, sp, rl ve au isimli oyunları da mevcut. ama hiçbiri aa kadar bağımlılık yapmıyor.






beni deli eden oyun. 49. bölümü bir süre daha geçemezsem telefonu duvara atıp üstünde tepineceğim ardından pencereyi açıp "i am the king of the woooooorld" diye bağıracağım. neden öyle bağıracağım ben de bilmiyorum, kafayı yemiş olacağım için zaten mantıklı bir nedene ihtiyacım olmayacak. ha oyunu telefondan silmek mi? asla yapmam, korumam gereken bir keçi inadı lakabım var sonuçta.

bugün kardeşimin gösterdiği oyun. onun ben aq.

20'li bölümlerdeyim henüz telefonu parçalamama az kaldı.

284. bölümde asılı kaldığım oyun. 
ios ile android arasında fark var mı diye merak ediyorum. zira ios telefonumda 123. bölüm çok basitken androidde daha zor. 

arkadaşlar 49. bölümü geçebilmek için iki parmağınızı da kullanmanız gerekiyor, mümkünse oyunun sesini de açın ki ritmi yakalayabilin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder