5 Mart 2015 Perşembe

Fox Tv Canlı Yayın Izle

Kocamın Ailesi izle  O Hayat Benim izle Unutma Beni izle


Fox tv izle canlı izle dizi izle maç izle haberler izle ne oldu dolar ekonomi ne oldu Narin-icin-ne-karar-verildi 

bir nevi psikolojik işkence olan dizidir. bunu düzenli izleyenlerin gerçekten zeka seviyesi ve akıl sağlığında mutlaka bir sorun vardır.

 her cuma anamla izlediğim dizi.

artık annemle diyemiyorum; anamla.

her bölüm bir kişi hastanelik.
sürekli bir çocuk yapma, yapamama hali.
aşk var mı emin değilim; deli kız ada ve gelin özlem dışında aşık olan yok gibi.
mutlu bir tek insan yok amq.
devamlı birileri kaçıyor, bulunuyor, geliyor, hapse giren bir sonraki bölüm firar etmiş; bir sonraki bölüm yine mahpus.

çalışan bir adam var; diğerleri sığır gibi yiyip, yatıyorlar.

adam da adam: kafayı sıyırmış: 'beni çocukken çok eziklediniz, hakkımdır her yaptığım' hallerinde.

hadi, kadınlar 'vah beni, vah beni' vaziyetinin etkisindeler izliyorlar diziyi.
bir de çalışmayıp konakta ağnanma hayallerinin verdiği rahatlık hissinden izliyorlar onu anladım da ben ne sikime izliyorum hala anlayamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder